Dagen då Kråkan skulle komma

Det är Dagen med stort D..

Sambon gjorde mig på smällen i juli vilket resulterat i att Kråkan borde komma idag, men eftersom man inte kan lita på alla dessa cyklar man tydligen går efter så är jag beredd att det kan hända imorn.. eller övermorn.. eller dagen efter det.. ja ni förstår..
I brist på annat att göra är i alla fall det mesta avrullat med GeKås rullare från katthår och annat diverse som råkat hamna på Kråkans grejer.. Vagnen är inhandlad, bilstolen är hyrd, och senast igår var jag ner på stan och fixade skötväska.. BB-väskan är packad och det enda som fattas nu egentligen är att vattnet ska gå och oändligt mycke smärta..

Annars har dagen varit fylld av härligt besök, svärfar var här och lånade "gröna faran" ett par timmar (men bara för att byta däck, de tackar vi för), sen var syster stor här och utnyttjade hittade glassar från deras frys som hamnat i vår istället.. =)
Så nu händer nog inte så mycket mer än en möjlig promenad och lång väntan på onda tider.....

Kommentarer
Postat av: elimi

Ge mig ett lösen! Du kan skriva det som en kommentar som jag inte godkänner bara.. SÅ ska jag pilla lite..

Postat av: elimi

Och ja.. stressa inte, det är 8 dagar kvar till den 23:e.. He, he..

2009-04-15 @ 18:11:54
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Becca

Ska bli spännande att få följa kråkans framfart. Vill ju se kort på magen. Lycka till nu med allt.

/kramar

2009-04-15 @ 19:03:54
URL: http://sjukabecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kråkan E.T.A. 21/4.....eller imorgon 15.00 :D

2009-04-15 @ 19:10:35
Postat av: mellan

jag har med smärta, i tanden! Jag har lyckats undvika tandläkaren i 3 år nu men imorgon 9.15 så ska jag ligga i stolen... Fasen inte kul eftersom jag kan se genom tanden så stort är hålet som två graviditetsgodissug givit mig, mitt första hål i hela mitt liv. Jag är lite nervös....

2009-04-15 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback