..magen bara växer och växer och..

växer.. imorse kom jag knappt ur sängen.. Sen kan det bero på alla 5 kuddar jag lyckats erövra till min sida av sängen, eller att täcket fastnat runt ena benet, i vilket fall är magen stor som en basketboll fylld av en liten människa.. en liten härlig pojke eller flicka och jag kan knappt bärga mig längre, vill se hur vår bebis ser ut..


Basketbollen och Molly

var ute och gick en runda innan, fick i uppdrag igår kväll av mannen att lämna några ritningar till hans vän som kan sånt där.. syster mellan har planerat ombyggnad i huset så man får utnyttja de kunskaper som finns i vänskapskretsarna.. på vägen hem råkade det hamna en glass i handen som försvann lika fort som den blev köpt.. (kan ärligt säga att det var en katt som satt så sött på vägkanten som fick smaka lite i slutet)

imorn är det kalas för familjens Ch, och han ska få en present som syster stor nog egentligen inte vill att han ska ha, solly, men Ch förtjänar! annars är det en kolugn fredag som ska spenderas med sudoku, vatten, och soffruvande.. mys!

Kommentarer
Postat av: malin

oh vilket gulligt kort! du har en fin basketboll linn! :)

Postat av: elimi

23, 23, 23.. Du är söt!

2009-04-17 @ 18:14:21
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Hempa

Molly , mitt hjärta slår för dig !

Theo är en liten usling och vill äta upp min pompis ekorren . Vi är utekatter :) Do skulle nog tycka att jag va snygg nu när jag är lejonkungen i skogarna ! Hoppas din lillebror/syster kommer snart , jag blir ju då kusin igen . god . molly , do är den finaste natoren jag sett :) puss din hempa

2009-04-19 @ 15:03:42
URL: http://natoriskanator.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback