V40 + 6

Ja så står det i min journal, att kråkan är färdigkokt men har valt att ta semester i 6 dagar till.. och inte verkar det som att den vill komma ut i närmsta taget heller.. förutom ett par extra sparkar om nätterna och gripandet runt min urinblåsa så funkar det ganska bra ändå.. men vi längtar!!
Mannen kom till köket efter ett telefonsamtal igår och säger, V:s tjej gick också över... 17 dagar!! så nu har jag ställt in mig på att kråkan inte blir något aprilbarn längre, utan 2 maj får vi se underverket.. njah får väl hålla tummarna att det blir lite tidigare än så..

Annars blir det en väldigt lugn dag, frukosten är intagen, sudokun är snart löst, allt är kollat på nätet så det verkar väl inte bättre än att det är dags för dagliga promenaden.. Sen när mannen kommer hem ska vi sätta in bilbarnstolen, ett steg till i rätt riktning =)

Kommentarer
Postat av: syster mellan

Kanske är det det Kråkan väntar på, bilstolen menar jag. Inte kan h*n komma ut innan ni är redo heller! Vem vet, kanske det sätter igång inatt om ni sätter in bilstolen ieftermiddag...

Men att kråkan skulle bli ett maj-barn, det tror jag inte, även om det skulle passa vår stora familjs födelsedagskalender bättre ;)

Kom ut på lite fika, du o mannen imorgon em, om ni vill, om Kråkan inte kommit?

2009-04-21 @ 11:54:08
Postat av: liten

kan ju alltid hoppas att så är fallet.. =)

hade gärna kommit på fika men mannen är i full gång med träningarna igen, inte hemma förrän vid halv sju-sju på kvällarna.. men vi hälsar på sen när kråkan kommit, fika dagarna i ända mums!!!

Postat av: elimi

Jag tror ju såklart att Kråkan väntar till Torsdag. Eftersom vi bestämt att honhan kommer då. Men det kanske tar ett tag med bilstolen?

2009-04-21 @ 15:08:42
URL: http://elimi
Postat av: elimi

Jomen, jomen.. inte tappat modet nu! Seså, du måste vara beredd på torsdag när det smäller!!

2009-04-21 @ 15:21:13
URL: http://elimi
Postat av: soffan

bara han eller hon inte kommer den 23.e för då är det ju Theos födelsedag så han kräver all uppmärksamhet.. om han vill komma hem så att säga , han är ju ute nånstarns , i skogen , eller i båthuset , eller under båthuset eller i båten eller nått . huvudsaken är ju att hempa sitter på altan i solen :)

2009-04-21 @ 16:32:42
Postat av: elimi

det är bara för att förbereda dom små föräldrarna kråkan lurar er lite grann. För det är så att det har glunkats nåt om att "man gör som man vill" o det vill kråkan bestämt att så ska det va. Kram lilla kråkan du kommer när Du vill,o inget annat.Mormor

2009-04-21 @ 17:43:20
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: elimi

Snååålis Soffan! Om jag vinner vadet ska jag få 7 kladdkakemuffins! Kåm ijän nu och unna mig socker!

2009-04-21 @ 17:52:12
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag ska inte skrämma dig så jag säger inte hur länge jag väntade en gång.....Hehe!

2009-04-21 @ 18:02:05
URL: http://pinkie.blogg.se/
Postat av: mellan

Jag väntade i 10 dagar i högsommarvärme med vatten upp till halsen! Men vet du vad Linnsan? När Tinjaliten väl behagade komma ut så spelade dom där 10 extra dagarna ingen som helst roll!!! Så passa på, njut av att "bara" vara med mannen lite till =)

2009-04-21 @ 21:28:06
Postat av: soffan

jag bakar världens godaste kladdkakemuffins enligt Dryler så ja kan baka 100 st åt dig ändå ! (ta mig inte på orden , snälla)

2009-04-22 @ 14:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback