Liten blir stor..

Idag är Milles fyramånaders-dag. Herregud, fyra månader! Vart tog den tiden vägen? Förstår nu vad det är andra säger men som man tar alldeles för lätt på; 'ta vara på varje stund när han är så liten, en dag sitter du där och undrar vart den första tiden tog vägen', där är jag just nu.. Tittar på alla kort vi tagit, kan knappt tro att den lille pojken numera är min stora härliga Mille-kille. Förutom att han har gått upp ett antal kilon och blivit hela 19 cm längre än sin första dag på jorden, så har han också blivit en helt otrolig knodd, med ett humör jag aldrig kunde tro. Alltid ett leende redo, men fast besluten att få som han vill, vilket han också får så länge också jag får som jag vill. Oftast blir det bra!


min knodd, mitt hjärta, mitt allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback