Närmar sig..

Just nu ligger alla tankar på det kommande dopet, mycke är fixat men det är ändå en del kvar som ska göras. Har fått lovat av syster stor att hon ska hjälpa mig med dom godaste tårtorna så den biten är jag inte orolig över. Nä, oron är snarare att prästen fortfarande inte hört av sig för dom sista detaljerna! Hon har idag på sig, sen ska jag ringa som en tok =)
Mannens syster med familj och mamma med familj ska bo i vår lägenhet under helgen så det gäller att få med sig det mesta till min mamma och pappa där vi ska hålla till. Blir en del fix och trix men det ska nog gå bra det med, det är ju bara dop en gång...

Gårdagen sprang annars iväg väldigt snabbt. En promenad med N och härliga Joline och sen kom syster upp på en kaffekopp, dock utan (!) några kakor till.. okej, en eller två lakritsar slank väl ner men mer än så var det inte! Sen var det mat och mys på kvällen med familjen, lycka!



Mina trötta kärlekar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mosters lille kärlek och ja, Jocke med då =)

2009-08-12 @ 21:57:36
Postat av: elimi

Jorå, kan jag.. men sitter vid fel dator nu.. Kan jag skicka imorgon??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback