Mille mille mille...

Så har då ännu en helg sprungit förbi och vi är redo för 5 veckodagar i slowmotion tills det åter är helg. Vi har ifs hunnit med en hel del, bland annat att fira 35åringen Tommy och hitta på massa nya bus med Mille. I fredags kom T och hämtade mig och Mille till ett par längtande kusiner i Sexdrega. Väl där var det full fart och att sitta still var omöjligt, precis som det ska vara! =) Efter god mat och många kramar kom syster mellan på att vi kunde låna en gåstol från 'grannarna'. Trodde faktiskt att det skulle vara ett aningen för stort steg för min härliga kille, MEN han totally loved att rulla sina 20 cm bakåt - sidan- framåt. Förhoppningsvis kommer mannen hem i tid idag så vi kan åka upp till babyproffsen och kolla om det finns någon gåstol där vi kan köpa till prinsen..

Funderar på att ta en promenad till barnvagnscentralen för att köpa lite roliga, djupa skedar till Mille.. Tanken är väl att han i veckan ska få smaka på sin första 'vanliga' mat =) spännande.. Då måste man ha fina grejer att äta med! Ska passa på att göra mig i ordning nu iaf, medan hjärtat sover en stund..



Mina killar, finast i världen



OOh, båtar är roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback