Nattinatt

Molly är ganska många år.. kattår alltså, ändå har hon inte kommit på att man öppnar alla dörrar i lägenheten på samma sätt. Borstade tänderna när jag såg tassen börja arbeta under dörren och till slut gick den upp.. Sekunderna innan hade jag råkat stänga in henne i sovrummet, panik!! Hon fattade verkligen inte hur hon skulle göra, man hörde skrap och hur hon bonka huvvet i dörren men nä.. ingen tass under dörrn.. dumkatt! =)


Trots att solen sken med all sin glans så var det segt att ta sig ut. Först klockan 3 gick vi mot ishallen för att hämta bilen. Mannen som var iväg på bortamatch sa att vi skulle ta oss dit innan solen gick ner för att jag skulle slippa skrapa rutorna.. Hm! Funkade inte riktigt så.. Men inget man inte klara av hehe..
Styrde kosan mot N och Joline, en snabbkaffe och sen vidare till mq:s utförsäljning. Inget att hurra för men en ny väska och ett par tröjor blev det ändå, för ynka 180 kr.

Funderar på att ta en runda på stan imorn och fixa sista julklapparna, skönt att ha det gjort innan den riktiga julruschen sätter igång. Måste verkligen köpa mig en ny lotion dessutom.. Min hud gråter just nu!

Sovdags!




En hjälpande hand vid kli i munnen!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback