febrigt...

.. har det varit på sjunde.. Börjar bli lite tröttsamt för han sover bra på dagarna men har totalt missat att man måste sova på nätterna också. Vaknar varje halvtimme tills han till slut bestämmer sig för att vakna helt, och det hade varit helt okej om det inte vore för att han gallskriker på en gång och ingenting hjälper.. Vissa nätter kan han ligga och prata med Pingu och titta lite omkring sig men senaste 3 nätterna funkar ingenting.. Skönt att det är helg nu så att man kan hjälpas åt lite mer, timmarna blir långa här hemma när han är ledsen och det ösregnar ute så man måste vara inne.

På tal om helg, vi ska åka till IKEA imorn och fixa lite nyheter till grabben. Han börjar bli stor nu och måste ha lite mat-hjälpmedel, och vi får passa på när mannen väl har helgen ledig från hockey. Kanske att man hittar lite annat också, fast jag är mest ute efter Rollo-kolorna som finns i en behållare efter restaurangen, åååh..

Hör att det inte smattrar på fönsterkarmen längre, kanske, om man skyndar sig, att man hinner ta en promenad!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mille ser bekymrad ut både tänder o feber inte bra men som tur är ska ju bara 20 tänder ut till att börja med. kram mamma mormor

2009-07-31 @ 10:23:05
Postat av: mellan

Moahahaha, Rollokolorna!!! Dom ska jag köpa, allihopa!!!! Jag ska nämligen till Ikea direkt när dom öppnar och handla tämligen mycket!! Kanske, kanske, om mathjälpmedel är det enda ni ska ha, att ni handlar förbi oss och hinner till Rollokolorna före oss ändå =) vem vet!!! Men jag ska allt göra ett gott försök med min monstervagn fylld med gud vet vad!!!

2009-07-31 @ 14:59:25
Postat av: liten

du får handla precis allt inne på IKEA, men Rollo kolorna låter du bli!! dom är mina moahahahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback