Guldklimpen Persson..

... väger numera 8170g och är 67.5 cm lång. Frågade BVC-Inger om han bara är ett väldigt stort barn eller om jag ska börja oroa mig för att jag ger honom för mycket mat eller vad det är... Hon bara log och sa; han är bara ett stort barn helt enkelt, men snart ska nog också hans kurva vända.. Well, det sas även vid andra, tredje och fjärde besöket.. Men jag ska vara nöjd att min lille hjälte är frisk och glad och till och med klarade av sina båda vaccinationssprutor utan några tårar..




Kommentarer
Postat av: mellan

Redig kille, Peps!!! Gillade han Pingu-badleksaken och "Pingu" bitsaken?

2009-07-28 @ 22:39:05
Postat av: liten

bitpingu he köves, badpingu har vi inte testat än men med tanke på bajjen han la i morse är det hög tid att bada!!

Postat av: elimi

Mer bebis-Persson att gosa med bara.. We like!

2009-07-29 @ 19:14:04
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Emma

Men titta vad liten kille vuxit stor..

Bilden är helt otroligt söt på honom! :)

Jag har sagt det innan och jag säger det igen.. Dom ögonen kommer fälla många framtida tjejer ;)

Stor kram till er i tråkvädret!

2009-07-30 @ 11:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback