hemma!



så var vi hemma på sjunde igen.. trodde jag skulle sova som en gud i min egen säng men det har nästan blivit tvärtom. vrider och vänder fyrtielva gånger innan man väl får ro, och då är det dags för mille att ha samma sak för sig. nu ligger lillplutten i alla fall i sin pappas säng och myser av att äntligen bli av med magknipet han haft på morgonkvisten. mannen är iväg och tränar musklerna och jag ska väl så sakteligen börja göra mig iordning för att gå ner till stan och göra några ärenden. förutom att vara ner på stan en sväng ska vi hämta molly i eftermiddag, frågan är väl om hon verkligen vill komma hem igen, för hon verkar ha blivit riktigt bortskämd och har myst till sig hos M. =)

Gissa om man blev glatt överraskad när mamma och pappa kom förbi igår morse och lämnade ett kilo med hemmagjorda köttbullar! har gått och småätit av dom hela dagen idag så vi får väl se hur många gram det är kvar sen..
Syster mellan kom förbi en stund med busfröna medan hennes man fixade lite bilgrejjer. förutom kram och gos tittade på vi på hajar som hajar och pratade om viktiga saker som dockor och katter. till eftermiddagen kom syster stor hit för att mysa lite med mille men med ett stort projekt, att färga mina rötter som jag trodde aldrig skulle kunna bli ljusa igen. men ack den som ger sig, det lyckades och det blev riktigt bra, men en omgång till får man nog göra för att det ska bli som man verkligen vill ha det..

nu vankas lunch, kinamat som blev över från igår, mums!!


Kommentarer
Postat av: elimi

Oh yes, han är så söt!! Nya färgartag nästa vecka?!



Ska vi fira din födelsedag på lördag också, vet du det? Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback