Semester!

Det var en stressig fredagskväll när vi skulle fixa inför veckan på Lyrestad. Att sätta på en takbox på bilen tog väldigt mycke mer tid än vi trodde så stackars Mille fick bli störd i sin sömn när vi packade vad vi hade i våra garderober.. Väl framme i stugan kom Mannen på, att nycklarna till takboxen låg i brallorna i tvättkorgen.... hemma i Borås, så han fick snällt åka tillbaka till lägenheten och hämta dom. Ska erkänna att det fanns både en och två tankar på att bryta oss in i boxen men eftersom vi ska vidare till Gävle kan det blir svårt att åka med en öppen box.
Veckan har varit ganska regnig men idag tittade solen bannemej fram i nån timme, och poolskyddet hann knappt av innan Mannen och Ch låg och plaskade däri. Lika snabbt som dom hoppade i kom dom upp, drickat fanns på torr mark =)

Mille är en härlig liten grabb som myser för fulla muggar här, sover som han ska och njuter av den extra uppmärksamhet han får. Passar till och med på att visa sina nya kunskaper, som att hålla i skallran och skratta högt. Om jag är stolt? Oja! Han skulle bara veta vilken kärlek jag hyser för honom..

Annars har veckan bjudit oss på Hova Riddarmarknad, yatzy och alfapet, fika många gånger om, och en alldeles undarbar pool precis utanför dörren. Inte för att jag testat att doppa mig än haha..



En trött liten kille, myser hos pappa





Såhär gott ser det ut det dom dricker, pajkara...
...och såhär glada blir dom utav det...
...by the way, det är lågt i tak här, alla har slagit i skallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback