Tremånaderskontroll...

... väntar oss imorn, och jag har ångest. Sprutor är inte min grej, att min lille prins ska bli offer denna gång för dom långa nålarna gör mig riktigt illa till mods. Har försökt övertala mamma att följa med men vet inte riktigt om hon nappade på det. Annars får jag väl stålsätta mig och stå ut, men jag tänker blunda!! och sen krama min älskling hela långa kvällen..

Just nu ligger Lilleman i sin säng och vilar lite, storeman ligger i soffan och laddar sina batterin inför kvällens isträning. Fick se schemat häromdan och det är lite, hmm, udda tider om man säger så. Men jag klagar inte, får ha hemma hjärtat mitt på dagen istället..

Det väntas en ganska lugn dag annars, regnet öser ner så istället för att vara ute så är räkningarna betalda, maten lagad, lägenheten städad och kanske att man ska ta och färga håret i eftermiddag.. om jag vågar göra det själv vill säga..



En Mille i tvättkorgen?!?

Kommentarer
Postat av: elimi

Det kommer gå braaaaa! Både med Mille och med håret!! =)

Postat av: mellan

Mille i tvättkorgen, man kan också kalla honom: Minijocke =)

Vad är det man säger "lik pappa men söt ändå" hihi ;) mosters goding!!!

2009-07-27 @ 19:45:53
Postat av: elimi

Mille = Barbapappa?? Ja?? Neee, skojaba såklart! Han är ju bara en 8-kilosklump med god! =)

2009-07-28 @ 19:47:18
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback