Hejdå gårdagen, hello imorgon

Hjälp vad tiden bara springer iväg för en, hinner knappt tänka på dagen som varit innan den sprungit förbi och nästa är kommen.. Mille har hunnit bli sju veckor ung, och han är en riktig charmknutte! Ler så fort han får kontakt med någon eller något. Häromdagen låg han och nästan kiknade av gurgelskratt att jag inte kunde låta bli att skratta gott jag med..
Utan att säga för mycket är vi inne på andra veckan av sömnrutiner. Han somnar mellan 20-20.30 på kvällarna, och sover i fyra timmars intervaller och vaknar av hunger eller att han vill ha lite närhet en stund, bäst är det när nappen ramlat ur mun på honom för det är lättast att åtgärda haha..
Annars har veckan bjudit på glasögonprovning åt världens bästa mormor, flyttning för farfar Persson, lite fika och husvisning.. Men det bästa är ändå kvar, kalas, midsommarfirande och hjälp med byggnadsarbetet åt sexdregamaffian.  Det är bara att leta upp arbetsbrallorna för Mannen och visa vad han går för..




Otrött Mille ska sova
Träna på mage
Glasögonjakten slutade med dessa, snyggt va?

Kommentarer
Postat av: mellan

Sååååå lik dig på första bilden =)

2009-06-17 @ 11:58:16
Postat av: elimi

Konstigt jag tycker han e lik mormor jag kram mm

Postat av: Elimi

Å sååå snygg mamma!!

2009-06-17 @ 20:17:39
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: mellan

Mamma är alltid snygg ju men ÄNNU snyggare nu!!!

2009-06-18 @ 11:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback