Jag är stark!

Börjar dagen med att säga grattis till vår älskade Mille, som blir en månad! Lillskit =) Mormor har redan firat med ett paket fyllt av häftiga kläder.. Blir det premiär för dom redan i helgen kanske?!

Mannen har en vän, eller han har många vänner, men just den här personen är speciell, för han har en sambo som är helt underbar! Vi var där igår och åt god mat, vilket alltid är uppskattat för den tiden finns inte riktigt här hemma längre att laga sånt man är sugen på.. I alla fall, när vi satt där och pratade lite så kom vi mer och mer in på barnen och känslor inför olika saker, och helt plötsligt så inser man hur skönt det är att bli av med allt man går och grunnar på.. Att få lite respons av någon som varit med om samma saker, känner hyfsat likadant och vet vad man går igenom.. Så idag är jag stark! Idag är det Mille, Mannen och jag mot världen.. och så har jag inte känt sen.... jag vet inte när!! Helt underbart att äntligen känna att jag klarar av det här! att vad som än händer kan man ta sig genom det..

När vi kom hem från vännerna igår så låg ett par favoriter utanför dörren.. Syster stor och Ch var på fika på dan, och då pratade vi om sötsaker som bara inte går att undvika, så där låg dom, söta nappar och ett paket mariekex.. Gissa vilken lycka jag kände inombords.. ja inte av nappar och kexen utan av att jag har världens bästa syster stor!



Kommentarer
Postat av: elimi

Vilka goa bilder Emmi o Ch lika söta ihop med plutten.Man längtar efter honom jättemycket när man ser bilderna kram mm

Postat av: elimi

Härlig känsla!! Men får man fråga en sak.. Är det Gunnar som sitter där i soffan med Jocke jr?? Kram kram!!

2009-05-29 @ 10:11:24
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Liten

haha jaa skulle nästan kunna vara det!

2009-05-29 @ 10:17:46
URL: http://lillasysterliten.blogg.se/
Postat av: Malin

ja emilie är världens bästa och lite godis är man värd när man är en stark mamma:)

2009-05-30 @ 14:02:41
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback