Ny vecka, nya äventyr...

.. och idag bar det av till jobbet för att hälsa på lite och det skulle shoppas till nygamla kroppen... låt mig skriva såhär-det blev inte som jag hade tänkt mig.. inte ens i närheten! efter promenad till k-land blev lilleman helt hysterisk så det var bara in i lunchrummet för att mata honom men det gjorde honom bara nöjd för den lilla stunden.. på väg ut i butiken för att kolla på dom underbara kläderna som bara skrek efter mig började han gallskrika igen så det var bara att ge upp å gå hem.. bara det att bajset kom emellan.. bajs bajs bajs överallt!! kläderna, hela benen, nya filten, mina händer.. så det var halv-spurt hela vägen som var kvar hem.. väl hemma med bytt blöja somnade han äntligen, och jag med en stund.. nu ska här förberedas för imorn, bvc besök och förhoppningsvis att mille är såpass nöjd att vi kan gå till barnvagnscentralen och köpa babygym och solskydd till bilrutan, mycket välbehövligt eftersom en lååång bilfärd väntar.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar inte alltid vara lätt att heta Mille! :)

Attans att allt skulle hända på samma gång! :)

2009-05-19 @ 19:36:09
Postat av: elimi

Och mitt i alltihop en syster som ringer utan att veta om det.. två gånger!! Stackars stressade du! =) Hoppas ni får en fiiin helg i Gävle.. ses säkert innan! Kram kram!

Postat av: elimi

Nya kläder tyckte Mille det får vara du är fin som du är.Bara maten finns i närheten är han nöjd väl.Mannen får vara ensam med liten så kan du gå o shoppa en stund, bra ide va. Hoppas morgon dagen blir bättre kram mum

2009-05-19 @ 20:10:50
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: mellan

Nää, Linn, min systerson åker inte bil i ett babygym!!! Ni har väl för guds skull köpt en bilbarnstol till Peps ändå!!!

2009-05-19 @ 21:33:49
Postat av: Linn

näeeee men vi måste ha med oss babygym så han har lite stimulans =)

2009-05-19 @ 22:22:11
URL: http://lillasysterliten.blogg.se/
Postat av: mellan

det är väl dags för babysittern? då blir mille superglad o stimulerad så morsan hans kan shoppa loss!!

2009-05-19 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback