Regn och mys i soffan

Kan inte rå för att tycka att det är lite mysigt när det regnar ute, ljudet när dropparna träffar fönstret lugnar mig..
Inatt är Lilleman exakt en vecka, det går så fort.. och han har utvecklats enormt alla redan.. sover längre, äter mer, ler mot oss när vi busar men framför allt så märks det att han mycket gott och väl vet att vi är hans mamma och pappa.. Hur mysigt är inte det?!

Måste erkänna att jag börjar tänka på hur det kommer bli sen när Mannen inte längre är hemma på pappadagar.. Eftersom han har två jobb så blir dagarna här hemma desto längre.. Förstå mig rätt, Lilleman och jag kommer ha det urmysigt och hitta på massvis med skoj men när Mannen kommer hem är det nästan dags att lägga sig för knoddas.. Det löser sig..

Annars är det ganska lugnt på sjunde, Molly har insett vem den där konstiga saken som ligger i soffan är, och Lilleman har accepterat den där konstiga håriga saken som nosar så gott, och vi börjar så sakteligen komma på en ny vardag..

Kommentarer
Postat av: elimi

det finns möljlighet att besöka metropolen Hillared när mannen börjar allvaret Peps måste ju känna in moderns uppväxtby. Pappa Persson får jogga till jobbet så ordnar väl det sig. Vi kan ju oxå tänkas besöka 7e för babykoll då o då.Kram mamma mormor

Postat av: elimi

Jamen kära nån, det är inga roliga kläder alls.. men du får absolut jättegärna komma ner och kika innan det åker såklart! Hur mår Peps? Har han vuxit massa och gått upp flera kilo sen jag såg honom sist? Kramen!!

2009-05-05 @ 18:59:11
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: mellan

Peps har ju också två kusiner, en moster och en "morbror" i Sexdrega som det när som helst går att besöka. Jag menar pappaPeps kan väl motionera sig till jobbet, eller?

2009-05-06 @ 10:58:13
Postat av: mellan

Hmm, vi kommer alltid kalla honom Peps. Så om det inte blir Peps (Why the f--k not)så är det erat eget fel, ni har helt enkelt tagit allt för lång tid på er att ge honom ett annat namn, jag menar, mosters lilla Pepskille är ju över en vecka nu. Men, hjälp vad det regnar =) och prislistan har kommit, jag skriver det här eftersom du inte svarar på mitt sms. Kanske du matar Peps, jaa, mata mata!

2009-05-06 @ 11:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback