Seven, sju, sieben!

Liten blir stor.. Eller större i alla fall.
Imorn ska vi dessutom på 7månaders kontroll, bli uppdaterade med längd och vikt. Alltid kul! Kanske blir en liten garderobsrensning efter det då =)

Mamma och pappa knackade på vid tio-snåret igår, skulle passa Mille medan Mannen och jag fick lite egentid. Äntligen var det klädhandel för min del och bara vara en stund.. MEEEEN vad mysigt det var att komma hem till en liten nakenfis som storlog när han såg mig! (Mannen var iväg på träning så leendet var faktiskt bara till mig)
Hann få fram lite tomtar och stjärnor i fönstren innan päronen stack hem till sitt och Mannen kom hem igen. Precis så en harmoni lördag ska vara..

Nu, vidare till söndagsmyset!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback