Mat?!

Har funderat ett tag på hur jag ska göra med Mille och maten. Har fått lite råd om vad som kan passa och inte, eftersom han är ganska stor för sin ålder behöver han mer mat än jag kan ge honom.. Bara det att jag inte är redo att sluta amma heller. Vi har därför ökat på antal mål "vanlig mat" varje dag. Gröt 2 ggr, potatis 1gång, välling på kvällen och 2 ggr får han mjölk.. Känns helt ok, men vill nog hålla det så någon månad till. Mille själv verkar inte ha några problem med vare sig vanlig mat eller mjölk så det är väl egentligen när man märker att han kräver mer mat som det blir fler ändringar.. Min lilleman är på väg att bli stor!

Får se vad dagen har att bjuda på idag, mannen är iväg på hockey så vi lär väl ta bilen och åka iväg lite mille och jag. Vart det bär av har jag ingen aning om men vi brukar landa hos mamma/mormor till slut ändå! =) Ska passa på att göra mig i ordning lite nu när M sover gott..



Mille och hans kompis Freja.. Molly var nyfiken..


Kommentarer
Postat av: MUM

För härligt foto men lilla Molly känner sig nog utanför,pussa prinsen

2009-10-13 @ 18:34:19
Postat av: Malin & Freja

2009-10-16 @ 13:25:42
Postat av: Malin & Freja

SÖTISAR!!! vilken bra bild=)

2009-10-16 @ 13:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback