Klippa sig..

Verkar som det är dags att klippa sig... Måste försöka skyla över alla fjun som står hur som helst i luggen.. I början var det bara lite grand, nu är det megamycket. Jag skiter i att graviditeten kan ställt till det, det här ser inte riktigt klokt ut och kan knappast vara normal-mycket hår att tappa! Blir bara mer och mer varje dag..


Solen skiner i alla fall och ska väl lyckas locka ut oss en stund i eftermiddag. Hörde av mormor som ringde innan att det var gör-sketa-kallt och bannemej bäst att ta på sig alla kläder man har och äger. Så det är väl bara att lyda, på med överdragskläder och långfillingar =)

Ska ner till källarn och slänga i en maskin tvätt och sen boka plats till träningen ikväll. Mannen får handla under tiden så kylskåpet är fullt inför morgondagen. Då kommer Milles farmor och ÄH-Mats!!! Tokmysigt!

Tvätt var det ja...






Kommentarer
Postat av: soff

myskäll !!! jag saknar milles farmor !!

Postat av: malin

jag har haft samma problem.. tror tyvärr att det är hårfärgningen hemma och kallt väder osm gjorde det! Körde en 4-kur hos frisören sist och en rejäl urklippning, efter det har jag tappat noll! :) try it!

2010-02-11 @ 16:59:29
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback