Mille åker polisbil

När Mille döptes fick han en polisbil, uppfräschad bobbycar. Jag blev helt frälst när jag såg den. Mille var alldeles för liten både för att åka och förstå så bilen har stått i vänteläge på en hylla i vardagsrummet.. Idag borstade jag av dammet och satte Mille på. Han fullkomligt älskade det! Inte nog med att han nådde ner, han fick dessutom igång tekniken och satte långsamt och säkert lite fart på åket. Lyckades inte få med dom där kanonstunderna på kort, hade fullt upp att se till att han inte ramlade eller körde på nåt. Efter en stund kändes han ganska säker så jag skyndade fram med kameran..






Kommentarer
Postat av: elimi

Hå hå.. va roligt att den kommer till användning!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback