Fullt upp!

Vilken härlig dag det blev igår. Efter en mysig fika hos J gick jag mot ishallen för att möta Mannen. Mille hann somna i vagnen så istället för att handla ihop bytte vi, Mannen gick hem med Mille och jag tog bilen till ica. Perfekt! Väl hemma gjorde jag mat och männen busade för fullt. När plutten somnat hade jag kli i hela kroppen, så det blev att jag gjorde snickerskakor. För att vara första gången så blev dom riktigt goa! Vi delade på en kaka för att se om det blev godkänt, annars hade Mannen fått ta med sig dom till hallen ;)

Har precis lagt Mille, han har varit megatrött hela morgonen. Det är någon tand på gång igen så han sover oroligt och snorar som en tok. Får hoppas han sover lite längre nu istället.

En ny grej är att han numera äter macka med smör och ost på.. Har haft svårt för det innan, han har velat ha macka i bare, men idag så åt han så det stod härliga till. Ihop med lite havregrynsgröt blev det en rejäl frukost!

Ska annars ha en riktig fixardag. Det behövs dammsugas och dammas, duschas, papper ska in i pärmar och ikväll ska det tränas så det blir träningsvärk imorn, gött! Det är bara att sätta igång nu.. snart.. om en stund.. sen..




En tok som åkte i 110 när han såg kameran





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback