Hej igen

Nuså, nu ska jag bannemej bli flitig igen med bloggandet.

Kan börja med att Mille är inne på månad åtta. Har hänt massor! Han kryper allt mer, sittandes, och ålar sig som militärer på golvet. Han kommer dit han vill, det är det viktigaste. Två bissingar är nästan helt uppe, 2 på gång. Sen har han också börjat säga mamma. I början var det mamamamamamama, men nu dom sista dagarna är det mammmma, mammmma. Hur mysigt är inte det då?? =) Vi har hämtat en lära-gå-vagn hos Mellan som han utforskar mer och mer. Lycka är det när någon håller honom i händerna och hjälper honom att gå..

För en annan har det varit en helt underbar tid över jul och nyår. Mannen har varit ledig från jobbet och hockeyn har haft lite uppehåll stundtals, har hunnit med en massa besök och passat på att mysa med Mille.. mängder!

Tankarna går annars till våren, då vi förhoppningsvis har hittat oss vårt hus, Mille ska bli inskriven på dagis och jag ska börja jobba så småningom. Ingen brådska där inte =) Ska verkligen vara hemma med min favorit så länge jag bara kan! Ta vara på mamma- Mille tiden..



Kommentarer
Postat av: Emma

Har väntat på den här dagen..

Kollar och kollar och hoppas och hoppas att du ska skriva något men ICKE!

Herregud, liten kille har blivit jättestor över jul och nyår..

Håller tummar och tåt för att ni ska hitta ett hus snart!

Kramar Emma

2010-01-07 @ 14:41:40
Postat av: elimi

Jag ser en kille med massor av hår!!!!!!

Mammmma mamama mammma...

Postat av: Anonym

Vad fin han är din lilla prins! Skönt att höra jul o nyår har varit bra. Vi ses i ishallen. Kram JOhanna

2010-01-07 @ 16:55:52
Postat av: mellan

Mille, mille, mille!

Inte ska väl du börja på dagis inte!! Du är ju mosters lill-kille, alltid ;)

Jo, men vi hoppas väl på nytt boende ialla fall, så ni slipper bo i vår källare ni också....

2010-01-07 @ 18:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback