hejdå grannar

Det är tyst i vårt hus.. Mörkt i fönstren när man tittar in, allt fler hyresgäster har hittat nytt och flyttat härifrån.. Men Andersson/Persson står tungt kvar.. Känns som det var någon vecka sen vår värd var här och sa upp alla kontrakt, men det har gått 2 månader..
Vi spånar lite på hur vi ska göra - köpa nytt, köpa gammalt och renovera, vid sjö, i stan, på landet.. Det är inte lätt nånstans, ibland känns det nästan hopplöst.. MEN nu kanske vi kommit en liten tanke på väg iaf, ska följa upp den i veckan bara för att se hur det skulle kunna bli, med det inte sagt att det blir så.

Fick ett kort fikabesök igår av Stor och Ch. Mille och Molly blir som vanligt överlyckliga av att fler busar och ser dom =) Jag blev överlycklig för Stor hade med sig vår mormors snickerskakor, ljuvligt!
Blev en tur till maxi och handla med det viktigaste och sen riktig myskväll.. Måste säga att det verkar ha vänt nu, med Milles sömn menar jag. Får fortfarande gå upp ett par gånger på natten och ge napp och dra på täcket, men inte i närheten av vad det har varit. Känner mig riktigt utvilad (kan bero på att mannen gav mig en timmes sovmorgon idag med).. Han är för övrigt iväg och tränar lite, få igång kroppen till morgondagens match.. När han kommer hem kanske vi tar en räd i förrådet, rensa ur allt gammalt och onödigt.. Vi får se vart dagen för oss..



Kommentarer
Postat av: MUM

Sötnosar båda två

2010-01-10 @ 11:53:57
Postat av: Trixie

Åh en så stor pojke!

Växer så det knakar ju!

Kramar Alexandra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback