Måndagsmys

Dagen försvann i ett nafs, N och Joline gjorde oss sällskap i tvåan.. Förutom massa tjöt och mat blev den en lååång promenad där barna laddade sina batterin för mer lek och bus. Mannen kom hem tidigt och tog över Mille medan jag gjorde snickerskakor.. Förra lasset kakor hamnade i hallen så denna gång ska dom frysas i vår egen box..

När vi gick upp i morses låg vi och lekte en stund, när Milleman skrattade till såg jag den, TREDJE tanden! Inte konstigt han vart strulig ett par nätter. Jag har kollat överkäken flera dagar men inte sett skymten av tänder, så blev lite förvånad när jag såg att den dykt upp i nederkäken jämte de andra två. Snoret var som bortblåst idag, hoppas att det "bara" var tanden som spökade och inte en förkylning som precis dragit igång.

Snart dags att dra sig till träning, det vankas box oxh rejäl träningsvärk. Precis vad jag behöver. Känna att kroppen arbetat lite =)




Såhär ser det ut när vi leker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback