Små i maten?



Måste bara berätta om vad som hände för ett par veckor sen haha..
Mannen åkte iväg för att handla med order att kolla om det fanns nån färdigmat i frys/kyldisken. Det var en såndär dag när man verkligen inte orkade ställa sig vid spisen.. När han kom hem gick jag i påsarna direkt för att kolla vad han hade med sig hem.. Hittade ingenting! Men så kollade jag upp och där låg den, maten. En 20x20 cm liten pizza ATT DELA PÅ!!! hahahahaha va fan tänkte han liksom??
Frågade flera gånger om det var ett skämt, var är den andra pizzan? Nepp, det var alles, den sväller lite i ugnen. Säger bara, att det var en jäkla tur att han garderat oss med godis den kvällen. Jag åt till JAG svällde upp som en bulle i ugnen.. haha..

Kärlek ändå!



Kommentarer
Postat av: JP

Haha ja den var i minsta laget, inte speciellt god heller. Köper vi aldrig igen, nästa gång blire en riktig deg!!! Puss

2010-01-12 @ 10:56:35
Postat av: elimi

Han kanske glömde att han hade en tjej?? Eller så var han inte så hungrig? Eller så fick han en CH-handlar-och-får-panik-känslor-attack och ville bara hem?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback