The new me

Så var det igång, det riktiga försöket att komma i form både fysiskt och mentalt. Framför allt ska jag bli stark och bekväm i i min kropp. Startade lugnt med ett Bodymind-pass igår med ett par vänner. Imorn blir det nog lite kämpigare, vilket är mer än välkommet!
Har verkligen skärpt till mig vad gäller sötsakerna, sen att det blir en rollokola här och där det får man ta.. Kan ju inte sluta med allt gott på en gång ;)

Mille ligger och sover förmiddag nu, jag ska passa på att göra mig i ordning och städa upp lite efter morgonens bus. Sen blir det en promenad som avslutas hos J med underbara Liam.
Mannen slutar lite tidigare idag så han har fått en lååång lista på vad som behöver handlas. På listan står det massa nytt för jag ska lära mig baka. Tänk vad kul att kunna göra en paj eller morotskaka när man får besök istället för att springa till August och panikhandla trök-fika. Ska nog ta och göra lite bröd och sånt med, inget slår nybakt bröd med smör som nästan smälter och ett kallt glas mjölk.. mmmm...

Dags att ta tag i dagen!



Pyjamaskille öppnar julklappar..


Kommentarer
Postat av: MUM

vad bra ,du minns väl att här står en bakdegmaskin som är din,kram mum

2010-01-13 @ 17:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback