Inflyttade!

Japp, första natten i huset är avklarad. Ganska mycket har hunnit bli uppackat, eller det viktigaste iaf. Mille hade en lite kämpig eftermiddag/kväll igår. Bissingar och nytt ställe, mamma och pappa som springer runt som öra höns. Folk in och ut, kartonger överallt. Men han är så redig! Verkar gilla huset och vill mest vara ute hela tiden =)

Har precis slängt i lite tvätt i MIN ALLDELES EGNA tvättmaskin. So far so good. Ska nog cykla bort till mamma och pappa för att sno några diskmaskinspluppar så man kan köra även en sådan maskin. Lunch ska göra PÅ MIN ALLDELES EGNA spis som är sååååå fin och bra. Kanske lacka bordet.. Packa upp någon mer låda.. Eller också går vi ut på trädgården och bara är =)=)=) Så får det bli!



Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt!! Då får vi komma och hälsa på snart. Jag hör av mig när vi är i trakterna..;)

Kram

2010-07-09 @ 10:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback