Hej..

.. jag vet att det var längesen..

Det har varken funnits lust, ork eller tid till bloggen, men känner att det nog börjar bli dags igen. Vi är i Gävle just nu. Inte under de roligaste omständigheterna har Mannens sida av släkt samlats och då också kommit in på att de tappat lite av Milles framsteg och utveckling.

Utan att ha avsikt för det har det blivit många besökare, många jag inte känner till. Det är givetvis roligt att det är intressant det jag skriver men jag vill ha lite mer koll på vilka ni är.
Kommer därför göra sidan enbart åtkomlig till nära och kära, vänner och ni som är genuint intresserad av vårt liv. Snart blir det ett lösenord som behövs för att gå in på bloggen och jag vill att ni som fortfarande vill komma åt sidan skriver i kommentarsfältet på detta inlägget vem ni är och er mailadress så får ni lösenordet av mig inom kort.

Det händer mycket just nu så en vecka får ni på er, sen startar jag skriveriet på riktigt....

Ha det gott tills dess!




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill läsa om jag får :)

Postat av: elimi

Give it to me baby!! ;)

2010-06-19 @ 23:55:01
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vill, jag vill så klart :)

[email protected]

Kram Emma

2010-06-20 @ 12:05:56
Postat av: soff o dg

du vet att vi vill :)

2010-06-20 @ 17:38:56
Postat av: Dorrit

me..me...me.. want:)

2010-06-20 @ 19:38:36
Postat av: I

Hej!

Jag är en tjej på 28 vårar men i sommar fyller jag 29 =)

Jag växte upp i en underbar familj, jag saknade inget och ingen, helt makalöst lycklig barndom hade jag! Världens bästa familj! Vilken mor och far jag har som skapat denna familj.....denna klan ;)

Jag mötte min prins när jag var 16 och vi är nu gifta och har två döttrar tillsammans, de är bästast-min familj-älskar dom mer än livet!!

Vad ska jag mer berätta....jo, jag har ju de två systrarna jag växte upp med-vi har kramats, slagits, gråtit, skvallrat och pratat med varandra men hjälp, jag är lyckligast i världen för att de är mina!!

E är 30 år och sambo med Ch, hur kan man få en svåger som honom? Underbar!

L fyller snart 25 år och sambo med J, ytterligare en svåger man är otroligt tacksam för. Perfekt! Tillsammans har 25åring och J min älskade gudson M, kan jag säga mer än ojojojojojojojojojojojojojojoj, vilken buskille-moster älskar från tånagel till hårrötterna!!!!

Hmm, vad mer kan jag berätta om mig själv för att få tillgång till din blogg....jag har Kalle Anka fötter och köper alltid för stora skor för att få plats på bredden....jag äter hallongrottor tills lådan tar slut-inget eller ingen kan stoppa mig....

Jag köper alldeles för mycket kläder till mina barn.....jag borde rensa ur källaren.....och garderoberna....och...ja, ge mig lösenordet bara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-20 @ 21:05:58
Postat av: Alexandra

Klart vi vill läsa :)

Kram!

2010-06-21 @ 13:19:35
URL: http://basenjijack.wordpress.com
Postat av: Mickan

Läser gärna om jag får.:)

2010-06-22 @ 17:07:40
Postat av: Liisa

Hej! Hoppas allt är fint med dig och din familj. Jag läser gärna mer i din blogg:)

[email protected]



Kram kram

2010-06-22 @ 18:08:33
Postat av: Anki

Hej hjärtat!

Vi vill absolut fortsätta läsa bloggen!

Kramizar!!

2010-06-22 @ 23:04:22
Postat av: Hanna

Om jag får fortsätter jag gärna att läsa din blogg!



[email protected]

2010-06-23 @ 11:15:15
URL: http://hannicka.blogg.se/
Postat av: MUM



En mormor är ju en mormor är ju en mormor är ju en......................................kom igen nu Linn,skicka det till mej

2010-06-23 @ 16:29:36
Postat av: Flajsan

Vi vill läsa och följa erat liv så gott det går på håll...

2010-06-23 @ 18:57:03
Postat av: gollan

tycker det är kul att läsa om dig och prinsen mille vill gärna fortsätta om jag får kram gollan

2010-06-23 @ 20:51:40
Postat av: Josefin

Tycker det är kul att se hur du har det! =)

2010-06-23 @ 22:07:32
Postat av: Annatroll

Hej söta kusinvitamin!

Jag läser gärna vidare på din blogg, det är så kul att se Mille och läsa om vad ni gör, vi ses ju inte så ofta men kanske det kan bli en kaffe då och då snart ;-)

Kram KusinAnna

2010-06-27 @ 21:59:07
URL: http://annatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback