konsten att åka bil med Mille i 6 timmar..

Först och främst laddade vi upp med mutor i alla dess former. Matmuta, nappmuta, snuttemuta, leksaksmutor. Det bästa av allt var att Mellan lånade ut tösernas bil-dvd till oss så Mille kunde kolla Rorri och PostisPer å sådär.

Sen kan man alltid lura Mannen lite också, utan att han vet om det. Både han och jag gillar att köra bil, att be honom köra är aldrig några problem. Och OJ vad han alltid kör när Mille sover och jag kan vila samtidigt. Sen när man tröttnat på mittensätet bak som ger en värk både här och där ber man om att få köra. Vem får underhålla barnet då? Moahahaha.. (Detta biter mig nog i baken då jag säkerligen får köra under sovet nästa gång).

Resorna fram och tillbaks var alltså inga större problem, nu är det bara att försöka få till rutinerna igen..........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback