Stå!

Vart Mille än är i lägenheten, vet man alltid vad han gör.





Kommentarer
Postat av: Fassan

Så redig min lilla älsklings-hjälte!!! Längtar!!!

2010-03-05 @ 15:01:23
Postat av: Anonym

Härligt Mille!

Snart går du 27:an ut till moster och fikar! Vad vill du ha? Bullar, kladdmuffins och saft kanske =)

Din gudmoster är dessutom helt tok-kär i sacco-säckarna (barbapapa) som fanns på Åhlens, säg till mamma och pappa att dom ska ta med dig dit så du kan dregla lite på dom ;) Även dina Drega-kusiner gillade säckarna skarpt!!

Men kanske att dina föräldrar tycker att det räcker med att du har en sacco =) för det gör det väl....egentligen, men titta och känna och bli kär.....det kan man ju!! Eller hur Mille?

2010-03-07 @ 00:11:26
Postat av: Mille till moster

Jag tog med mig mamma till Åhlens häromdan men då gjorde dom tråkmånsarna om där inne så vi missade allt roligt.. Kan inte du ta med mig dit nån dag? Eller nån annanstans, bara du och jag? Mamma säger att hon gärna tar hand om mina tokiga kusiner under tiden. Det hade vart kul! Annars får jag väl ta på mig mina nya skor och promenera till Drega. Kan ta lite tid för jag måste hålla i mig i nåt när jag går. Idag så gick jag längs med hela tv-bänken, vet du hur långt det är moster? LÅNGT!

Nä nu säger dom att jag måste lägga mig igen, gonatt då moster..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback