Tisdagsmys

Fick lite fikabesök av mamma och mormor på förmiddagen. Mille sken upp som en sol och visade sitt bästa humör, visade flera saker man aldrig sett förut. Flörtade med ögonen och kisade tills någon tittade på honom och la av världens goaste garv.. När mormödrarna gick tillbaka till lasarettet för att hämta nyopererad Isse, blev det lunch för oss båda två.. Han ligger och sover nu, liten, medan jag passar på att vila upp mig. Vet inte riktigt varför jag är trött, Mille har varit superredig dom senaste nätterna och låtit oss sova extra gott. Får hoppas det är en kort trötthetsperiod som ska förbi bara..

Imorn ska Mannen iväg till Örebro för tredje sista matchen för säsongen! Tänkte passa på att åka till min morfar och dricka kaffe och prata lite skit. Det är vi bra på. Mille blir nog glad att komma iväg och jag behöver defenitivt komma utanför lägenhetens fyra väggar! Sen bär det av till BVC för 10-månaderskontroll och svinspruta som vi valt att vi inte alls ska ge honom.. Väntar lite till, känns bara onödigt att han ska bli sjuk av vaccinet när det inte ens går någon flunsa..

Fortsätta kolla på The Hills en stund och kanske rentav unna mig en sovstund jämte guldgossen sen!




Borsta tänderna var det ja......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback