Vilken avslutning..

.. på säsongen! Vinst mot Växjö med juniorer som tog chansen, måste ta tillfället i akt och skryta lite om Mannen som gjorde en riktigt bra match! Ska pussa lite extra på honom ikväll =)
Mille var redig som vanligt, förutom lite bilar och andra leksaker som "råkade" hamna på raden framför. Han hade på sig nya mössan som hans snälla mormor virkat åt honom, en sån där OS modellsmössa. Skitcool. Det tyckte dom flesta som såg den också! Lät bli att säga att vi i resten i familjen har likadana hahah..
Annars har denna söndag inte erbjudit såvärst mycket, en promenad, lite matlagning, städning och som sagt match. Räcker gott iförsig. Har skickat iväg Mannen till Maxi för att handla lite godis så det blir en riktigt bra avslutning på helgen..

Imorn väntar nya äventyr =)




Mille är inne i en testperiod. "vad gör du om jag gör såhär"-perioden kallar vi det. När han testat reaktionen hos både mig och Mannen gör han det igen.. och igen.. och igen.. och igen bara för att se om vi reagerar nåt olika än första gången.. Sen handlar det om vem som orkar längst. Han eller Vi. Det brukar sluta oavgjrort. Vill tro att jag vinner varje gång men det vore att lura mig själv nåt enormt.....





Såhär ser toker ut när jag dammsuger. Mannen är lite rädd om hans hörsel, vilket ju är bra men... hörselkåpor??





Kommentarer
Postat av: Svea

Mille, säg till dina föräldrar att du är värd din hörsel OCH en ny tystgående dammsugare! Jag tycker det är roligast att gå efter dammsugaren så det blåser i ansiktet...prova. ja joligt!

2010-03-08 @ 09:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback