Mille och Signe

Det är dags att skola in båda barna på dagis, jag ska börja jobba och en ny vardag ska påbörjas. Det känns konstigt.. Blir nog bra när man väl kommit in i allt.

Mille blir fyra om ett par månader. Önskelistan som Jocke och jag hittills har gjort har nu mille själv knåpat ihop. Liten har verkligen blivit stor och jag undrar som de flesta andra föräldrar - vart har den tiden tagit vägen? Det har gått fort, hinner inte med att njuta utan glömmer av hur bra vi egentligen har det. Småbarnsår kanske..

Signe har blivit en riktig liten tjej, väldigt envis och vet vad hon vill. Otroligt glad och ger oss så mycket kärlek i sina kramar varje dag..

Jag skriver för att komma ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback