Lasarettet

Fick en kallelse från lasarettet på posten idag.. Grejen är bara att det stod att vi är välkomna imorn på uppföljning av öroninflammationen Mille haft, klockan 08.15. Passade inte tiden kunde vi ringa och boka om det. Telefontiden var 8.30 till 11.30. Tittade på klockan och den var 12.20. Jo jättelätt att ringa och boka ny tid, not. Så det blir att gå upp i ottan och försöka hålla en morgontrött Mille vaken så länge som möjligt så inte hela dagen blir helt förstörd..

En annan grej som tagit upp mina tankar idag är att jag tappar hår.. Inte bara ett hårstrå lite då och då utan nu kan jag knappt sätta upp håret utan att det ser ut som att jag klippt 2 cms lugg. Vet inte riktigt vad som står på, ihop med en trötthet utan dess like börjar jag fundera på om man inte ska kolla upp det..
Har frågat runt lite och många säger att det är en bieffekt av graviditeten och amningen och bla bla.. Men jag var gravid för 10 månader sen, slutat amma sen fyra månder. Kan det verkligen bero på det då?
En annan anledning enligt andra kan vara att jag färgar håret. Det har jag gjort sen jag var 14, borde man inte märkt nåt tidigare då? Blir inte riktigt klok på det i alla fall och får man ingen klarhet i det så kanske det är lika bra att bara höra sig för hos någon som borde veta... eller??


Kommentarer
Postat av: soff och hennes kärlek

våran pompis tappa hår efter gravediteten . och hennes dotter är över 1 år men hon kan fortförande tappa lite så va inte orolig . (om du känner dig för naken så kom hit och gnugga skallen mot hempa bara, funkar även med att bara sitta här i 3 minuter så är du full med hår)

2010-02-10 @ 02:23:04
Postat av: mellan

din storasyster, ida du vet, hon fick barn för 3 år & 10 månader och sen ett barn till för 2 år & 7 månader sedan.

Och vet du vad?? Din syster, Ida du vet! Hon tappar hår!!! Tappar hår som en galning!!! Dessutom är hon trött, trött som en zombie!!! Jag kan nästan tänka mig att eftersom hon har TVÅ barn så är hon dubbelt så trött som du!

No worries syster liten!!!

Hår och pigghet tar stryk när man får barn =) Men visst är det typ 10000000 gånger värt det !!!!!

2010-02-10 @ 13:21:36
Postat av: mellan

Soff, man kan också bli trött av att sitta och kommentera bloggar klockan 02.23 på natten ;) till det behövs inga människo-bebisar som håller en vaken =)

2010-02-10 @ 16:04:51
Postat av: soff

mellan, det är tillverkningen av människo-bebisarna som gör så att man inte kan sova ;)

2010-02-10 @ 22:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback