MVC, Kråkmormor och presenter..

.. mamma bestämde sig för att göra min onsdag till en bra och mysig dag, och det lyckades hon med vill jag lova.. hon följde med på besöket hos MVC där allt var som det skulle, men med en lapp rikare i väskan om igångsättningsinfo när vi gick därifrån.. OM det är så att kråkan verkligen inte vill ut innan onsdag nästa vecka ska mannen och jag upp till special-mödravårdscentralen på lasarettet och prata om att bli igångsatt, spännande!

jag och mamma gick i alla fall till cafét i åhlenshuset, där båda (!!) tog hälsomackor till fika.. undrade vad tusan det var med oss så det blev varsin glass på vägen till bilen som återställde sockerhalten i kropparna.. väl hemma igen såg jag ett sms från mannen där det stod att han köpt en liten present till kråkan, och hjälp vad nyfiken jag är!! gissningarna härjar vilt i skallen vad det kan vara för nåt.. =)

när vi ändå var i stan gick vi in i en butik där ja hittade dom finaste av dom finaste linnebyxor, lite halvt om halvt harembyxor.. bestämde mig för att det där är brallorna jag får unna mig efter bebis kommit, tills jag såg priset.. mamma hittade en minst lika mysig klänning men hon fick också gå iväg tomhänt därifrån.. ogod..

dags för lite vila nu innan kycklingen ska stekas, potatisen kokas och såsen röras..


Kommentarer
Postat av: elimi

Kråkan kommer innan nästa Onsdag, herreguuuud! Tror du honhan kan hålla sig från att träffa oss så länge?? Å andra sidan vore det ju perfekt om hanhon kom efter den 25:e.. Bättre presenter efter lön jue!

Postat av: malin

Krax krax krax! Tycker kråkan ska komma ut nu, är nyfiken på om han/hon får familjen anderssons fina ögon! Pigg är du i alla fall, springa på stan när du har gått över tiden! Jag kommer ligga i en säng och äta praliner!

2009-04-22 @ 17:50:55
URL: http://sundaychic.blogg.se/
Postat av: elimi

Nehej, Linn! Närsomhelst nu! Det är ju min dag idag så atte..

2009-04-23 @ 17:21:43
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback