Storken kom, med besked!

53 cm lång och 4090g, det är kråkan i all sin prakt! Det känns helt overkligt, han är ganska exakt 36 timmar gammal och han ligger redan i soffan på pappas bröst.. och jag är stolt! så otroligt stolt över att vi klarat dessa hinder för att just Kråkan skulle bli vår bebis..

...och aldrig har jag gråtit så mycket, haft så ont, känt mig så hjälplös och ändå varit i ett sånt lyckorus på en och samma gång.. Han är värd allt, vår lilleman, precis allt! och till Storeman, kan jag bara säga att jag hade aldrig, ALDRIG klarat detta utan dig, du är min stöttepelare, min klippa, mitt allt, men framför allt vet jag att du är världens bästa kråkpappa!

Kommentarer
Postat av: elimi

Sluta skriv sådära, då börjar jag också lipa ju..

Han var världsfin!!

Postat av: josefine

Åhh!! Vilken känsla! Vad ska prinsen heta??? Jättegrattis till er alla tre!

2009-04-30 @ 21:18:42
URL: http://www.frejabloom.blogspot.com
Postat av: Mickan - Frejas mamma!

Grattis än en gång!

Hoppas allt går bra.

2009-05-01 @ 13:25:06
URL: http://lillafreja.blogg.se/
Postat av: Jennie

Grattis igen!

Vilka fina, sanna ord du beskrev förlossningen...

inte ett öga torrt! =) KRAM

2009-05-02 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback