V41 + 2

dagarna bara går och går och går.. att det inte händer nåt snart! med tanke på att man är uppe 10 gånger per natt och gör diverse saker man kommer på borde kråkan känna att nu, NU vill jag komma ut och heja på mamma och pappa och Molly.. men inte! så länge står jag och tittar på den lila elefanten som ligger i spjälsängen, den som mannen köpte som en present till kråkis.. känns liksom inte lika spännande som att få titta på sin egen lilla bebis, men det duger!

inte händer det speciellt mycke, släpar fötterna efter mig och bara väntar.. vilar lite, äter mycket, vädrar, småstädar och idag ska jag lägga till en grej på min lista.. ja ska lägga mig innanför balkongen och hoppas på att få lite färg i ansiktet.. kanske, kanske att man kan lägga undan ångesten över hur man ser ut när man är på väg till BB då.. moaha, ja är fåfäng..

annars kommer mannen hem en timme tidigare idag (JIPPI) så redan klockan halv sex får jag pussen man längtat efter hela dagen, de blir mys de! lite mat på det och sen är vi redo att åka.. kom igen nu kråkan!!



Han som gör mig lycklig

Kommentarer
Postat av: Soff

jag ser att det sitter ett klot i bakrunden till vänster vid bordet .. ett riktigt världsklot !

Postat av: elimi

Kråkan är väl inte dum! Honhan vet att det blir bättre presenter efter löning så imorgon kan vi nog räkna med att det drar igång. Kram kram!

2009-04-24 @ 16:37:11
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Malin

Heja kråkan heja linn

2009-04-24 @ 18:53:55
Postat av: elimi

Tänkte såhär smart att jag passar på att vara sjuk nu så jag inte smittar Kråkan sen!! Bra va.. och nu är jag verkligen på bättringsvägen så imorgon kan du nog köra på! =)

Har ni vart hos mellan idag?? Mysigt! Får komma upp och hämta sakerna när jag är på bena igen då! Kram kram!

2009-04-25 @ 22:44:14
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback