V41 + 5

Om det här fortsätter kommer en 10 kilos bebis ut med moppemusche och öl i högerhanden..

Idag har jag pratat med min chef för att lösa sommaren, så mannen kan ta lite pappaledigt och jag kan utnyttja semesterdagarna som man ändå hann få ihop. Det kommer bli en sommar på resande fot, så vi ska nog upp till babyproffsen ikväll och se om vi ska investera i en resesäng till kråkis.. Kan bli jobbigt att ligga i en hårdlift mellan mej och mannen varje natt i 3 veckor... 
Ringde i alla fall sen till försäkringskassan som försökte lura oss på pengar denna månaden men det ser ut att lösa sig utan alltför sura miner, och till sist ringde jag till ica eftersom jag råkade slänga lite info som kan vara bra att ha om man ska betala med icakortet.. inte bara syster stor som är vimsig =)
Tvätten ligger i maskin och dammsugningen är klar så nu blir det lite mat innan den långa väntan sätter igång på riktigt..

En liten flashback från helgen;
Jocke med snutte, filt och napp.. hahah, fråga inte..



Trötta godisar


Kommentarer
Postat av: elimi

Vilka söta godisar du har!! =) Snart kommer en till!!

Postat av: mellan

vart har joakim persson handen, hmm ??

2009-04-27 @ 20:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback