Världens längsta dag?

Ibland går timmarna så långsamt.. Ändå känns det som man gjort massor!
Började som sagt med en kontroll på MVC, kurvan såg bra ut, hjärtat slog som hjärtat ska och diskussionen hamnade idag istället på sömnen..
Fuskade och tog gröna faran till stan och tillbaka, men gick en promenad när ja kom hem istället.. tyvärr har inte området så mycket att erbjuda efter att ha bott här i 2 år, men frisk luft är friskt luft! Lite mat på det och en rejäl dammsugning och nu sitter jag här, väntar och längtar efter mannen som inte kommer hem förrän vid 7..


Kommentarer
Postat av: elimi

Ni kan sluta vänta och ställa in er p å23:e.. jag snackade med Kråkan när jag var uppe häromdagen och honhan sa att det är dags då och inte tidigare. Bra va?! Jag var med hos tandläkaren idag. Hade inga nya hål men en trasig lagning som de drog ut och gjorde om. Billigt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback