P.a.u.s!

Tog ett välbehövligt break.. Från allt..

Medan Mille kämpade med sin öroninflammation, gav min kropp upp mot förkylning och feber.. Mannen stannade hemma hela veckan och tog hand om oss vilket var helt underbart. Förutom det där sista sega och några hostningar då och då är vi så gott som friskförklarade!

Milles farfar Gunnar med fruga var här igår på kvällen en stund, dom var på väg hem från Gävle.. Tog nog rekordlång tid, 9 timmar hit.. och då hade dom ändå 20 mil kvar hem till sitt. Inte avis!
Vi ska ta den där räden imorn, men förhoppningsvis är det samma väder som idag så vi slipper stormen.. Tyvärr krånglar vår bil, så passande. Min paps har fixat och trixat så han får köra hyrbil dom närmsta dagarna och vi får låna deras Storebil.. Oavsett vad problem man kan tänkas ha så räcker det att nämna det för min käre far, han löser det.. TACK!!

Har storstädat lägenheten, till och med legat på alla fyra och skurat toalett och badkar.. Luktar så gott överallt nu! Blir lite roligare att komma hem då på onsdag, när det är fint.. Mapa ska dessutom ha hand om Molly. Undrar om lägenheten kommer sakna alla hårbollar.. nä skulle inte tro det.. =)

Mille vilar en stund och jag ska väl ta mig nåt att äta och sen fortsätta med lite packning..

God fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback