Sjukling

Skulle på fredagsmys med julklappsrace och annat smått och gott, men Milles tänder satte stopp på det. Ville inte lämna bort honom när jag såg hur ont han hade, dessutom ville inte febern ge sig förrän sent på eftermiddagen. Blev istället en tur till Mapa för hjälp och sällskap.. Kände mig inte riktigt hundra jag heller men kunde inte riktigt sätta fingret på vad det var..
Blev att sova bort det och satsa på julfesten med jobbet på lördan istället. Taxi till göteborg och cabaret! Riktigt kul och det var skönt att få längta lite efter både Mille och Mannen ett tag.. Trodde när jag vaknade igår att jag var bakis, wtf, men nä.. Huvudvärken blev halsont och väldigt mycke snor.. Så idag är jag en liten sjukling som Mannen verkligen tagit hand om. Inte för att han är hemma, men han åkte från jobbet för att köpa lite nässprej och halsisar på apoteket åt mig, kärlek!
Lite alvedon på det och kroppen kändes nästan som vanligt. Blev en städrunda så till och med mamma hade varit stolt över mig, och en pyntning av vår nyinköpta plastgran. Mille satt som ett stort frågetecken men mjuknade upp när han såg Molly leka med kulorna och stjärnorna jag precis satt dit. Mys!

Nätet är så fruktansvärt segt så det blir bilder ikväll...



Kommentarer
Postat av: elimi

Menne, stackars sjukling!! Var ni på Melissa Horn igår??

Postat av: elimi

Nej inte för oss heller..

Hur går det för den lilla sjuka?? Bättre idag?

2009-12-08 @ 16:33:02
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: elimi

Lite mysigt med man hemma. Inte så mysigt med sjuka. Säg till om man kan göra nåt!! kram!

2009-12-08 @ 17:36:18
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback