Ärliga Ärla

Igår bröt jag ihop, det var på gång hela kvällen men det brast för mig när Mannen pussade vår Kråka på huvudet och Kråkan gav gensvar med ett litet mm.. Det var kärlek, all min kärlek till mina män som rann över och tårarna bara sprutade, vilken lycka!

Idag kom mamma och pappa förbi för att lämna vår tjej, jag har väntat och längtat efter henne tokmycke.. Ja det är en katt men den bästa och finaste katten som finns..

Snart kommer syster Stor med man hit och tar en kaffe.. Kanske att dom snusar lite på den lille också =) Här kommer lite kort på honom så ni får se vad jag har möjligheten att titta på varje dag..


Kommentarer
Postat av: elimi

Tackar för kaffet och lite snus!!

Postat av: liten

det var så lite så, bara mysigt med lite moster och morbror-besök.. =)

2009-05-03 @ 20:54:31
URL: http://lillasysterliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback