familjemys på högsta nivå

vi hade inget att göra igår men så blev det att syster stor skulle på ärenden nere i stan så då följde vi med, Mille och jag.. ska inte smyga med att det blev lite handlat för egen del också, välbehövligt OJA! passade på att äta lite gott på viskan innan vi tänkte mysa till det med en glass också.. där sprang vi på mamma mitt i allt som gjorde oss sällskap i glassätandet och solnjutandet en kort stund innan hon sprang iväg på sitt... när mannen kom hem så blev det harmoni i soffan (som numera är väldigt nersutten) med godis och tevetittande..
idag så bestämde vi att åka till syster mellan och göra Ch lite sällskap som hundvakt, resten av gänget är på liseberg och åker farfarbilar och sagoslott och vinner chokladhjul och... ja ni förstår =) Ch är iväg och köper kaloribomb i form av pizza, mannen sitter med en trött Mille i famnen och läser tidningen, och jag har hunnit både älska och tröttna på solen.. borde väl egentligen passa på att sitta på täcket och få lite färg i ansiktet för det lär man inte ha möjlighet till med tanke på hur balkongen inte existerar där hemma.. sagt och gjort, ut i solen med mig!


Kommentarer
Postat av: mellan

Synd att ni inte följde med, mysigt var det och två stjärnvinster fick följa med hem =)

Kanske nästa gång...

2009-05-31 @ 22:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback