harmoni på sjunde

helt sjukt vad skönt det är att vara hemma utan att ha dåligt samvete! vi har hunnit med en promenad som nästan gick hela vägen upp till kompisen Joline men vi väntar lite till, sen kom syster stor på besök med chokladbollar och nygamla kläder som jag genast la in i garderoben och nu ligger plutten i soffan och sover medan mannen tränar och jag "vilar"..

har fixat in lite kort på datorn äntligen från kameran som jag inte riktigt förstår mig på, så gävle och längtande kan se lillmannen.. här är resultatet =)


Farfars premiär    Hejhej!                   Storasyster Stolt             Morfars premiär


Kommentarer
Postat av: soffan

jag skulle vilja säga till den lilla som drylle en gång sa till mig , du är så god så man bli även !

2009-05-06 @ 17:03:43
Postat av: elimi

Tycker inte han gör sig rättvisa på bilderna, den lilla sötnosen!!

Postat av: mellan

Haha, det är mosters lilla älsklingsPeps det! Han hänger hakan lite där på bröstet, sååå söt!! Imorgon invaderar vi 7e med buller och bång och Tilly och Tinja gick gladeligen till sängs för "imojjon Tinja ska vi tjäffa Päffs eftej dagis"

2009-05-06 @ 20:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback