Hjälp, han skiter!

Ungefär så gick tankarna när Kråkan släppte en brakare som väckte mig i morses, några minuter senare stod vi i badrummet och torkade det svartaste och lösaste bajset jag sett.. Det är min grabb det =)

Vi var uppe på BB idag på ett litet återbesök, supermysigt att komma iväg lite och visa upp vår stolthet... eller..? NÄ! För hål i huvudet har han efter inte bara ett utan TVÅ pku-test, men han var stark vår namnlöse hjälte. Annars sa barnmorskan att amningen så fin ut, tuttarna skulle läka snart och självklart skulle jag få bedövningsgel så det inte gör så ont efter stygnen..

Mannen sitter med Lillen i fåtöljen och myser lite och jag passar på att uppdatera mig, blir lite instängd här, lever i sin egen lilla värld liksom men det är underbart.. Nu ska ja gå å pussa lite på prinsen, jösses vilken kärlek man känner..


Underverket

Kommentarer
Postat av: mamma mormor

vadå namnlös,peps pg persson vilket artistnamn,när han ropas in efter baletten

2009-05-02 @ 19:57:48
Postat av: Becca

Många fler blöjor med bajs kommer det att bli, en tröst är väl att efter ett tag blir bajset lite mer "lätthanterligt" ;-)

Postat av: mellan

ja, bajsa på bara, mosters älskling, Peps!

2009-05-02 @ 23:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback