Magknip

Lilleman är grinig och det verkar vara magknip som bekymrar honom.. Vi har börjat ge honom minifom som ska vara bra och hjälpa honom lite men än så länge är det inga tecken på gladare miner, får hoppas på att det blir bättre till imorn.. På tal om imorn så börjar mannen jobba igen, bra för plånboken javisst men lite ångest får jag allt.. har ändå levt i den här bubblan såpass länge att man hunnit bli bekväm med att ha honom hemma!

Vi ska börja se oss om efter alternativ till bilen, känns onödigt att mannen tar bil till jobben i stadstraffik medan jag sitter hemma och inte kan ta mig någonstans.. än så länge har vi kommit på tanken att titta på smartcar eller eu-moppe men om jag känner oss rätt så får vi inte riktigt tummen ur utan det blir busskort till slut =) för mig alltså

Ikväll blir det fikamys, sett fram emot det hela dan, till och med plockat upp fin-fikat som mormor bakat till oss.. Men nu bajsade pyret mitt i en dröm så nu är det dags att agera! väl bekomme... (vet inte riktigt vad det betyder, men läste det nånstans och det verkade vara artigt så...)


Kommentarer
Postat av: elimi

Finfika minsann.. Å när en annan kommer får man fixa kaffet själv!! =)

Hoppas Peps blir glad igen snart så ensamma mamman får några lugna första dagar hemma!

Postat av: elimi

Grattis lilla Linn på din dag både idag o igår.Inte konstigt att det kniper lite i Milles mage han har ju en mamma som producerar så stora mängder att han blir nog alldeles full med luft,kanske höver han rapa lite då o då under själva akten. Kram o hoppas ni får en bra dag imöra mum

2009-05-13 @ 20:52:43
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: Linn

Vi ska mysa hela dagen, gå på promenad så vi är lagom trötta till Milles pappa kommer hem =) känns så härligt att säga mamma och pappa om oss själva! Nästa vecka ska jag få ha bilen ett par dagar så då kommer jag säkert ut en sväng med min skatt..

2009-05-13 @ 21:37:15
URL: http://lillasysterliten.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej fina ni!

Ni kommer få det mysigt bara du och lilleman nu tror jag allt!

Tänk vad ni båda ska sakna pappa J när han inte är hemma och tänk så mysigt det blir när han VÄL kommer hem!

Ha en skön dag bland gråa moln..

KRAM KRAM

2009-05-14 @ 11:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback