Millemys

Gårdagen gick så bra så, vi mjukstartade med en sovmorgon till halv tio, åt frukost och vilade upp oss lite inför en promenad ner till stan.. Fixade lite ärenden och kunde inte låta bli att kolla in lite kläder till plutten, blev en görfräck skjorta.. Lagom trött till Mannen kom hem så han tog över medan jag fick en lugn stund.. det är kärlek det =)

Idag var det tvunget att bli en tidig morgon för Mille skulle göra hörseltest, resultat = han hör! Men innan vi kom iväg på detta var det mycket bajs, lite spy och ännu mer bajs.. tvätta händerna, byta om och iväg vi gick.. mannen mötte upp oss och myste en stund innan han åkte tillbaka till jobbet och nu ligger Mille på min mage och halvskrattar i sömnen, han gör mig lycklig!


Mina män knyter band...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback