Bra bra.. mycket bra

Det var inte bara jag som hade en rastlös tisdag, frampå eftermiddagen kom N med söta Joline hit och fördrev några timmar. En promenad, massa tjöt och lite kaffe var precis vad som behövdes..

Today was hockeyday! Mannen kom hem en stund på dagen, sov, åt och åkte för att lämna bil på verkstad. Var tydligen inget större fel på den, för han fick med sig silvriga faran hem igen. Skönt! En felsökning och 300 kr fattigare kan man klara av ändå =)

Ser fram emot helgen, jag SKA, oavsett vad, köpa mig lite nya kläder. Jag har längtat och väntat och längtat lite till efter ett par jeans som gylfen inte åker ner på hela tiden (blir tydligen så när man använder dom till gravidbrallor hehe) och en ny fräsch tröja.. Kanske något fint att ha någon helg framöver och nåt par skor kan säkert bli köpta av bara farten.

Måste bara säga hur lyckligt lottad jag är att ha en så redig kille som Mille. Inte ett ljud på hela matchen, sov en liten stund, vaknade och bara var så glad att det var ismaskinen på isen.. Åt lite yoghurt och smörgås, satt hos sin morfar och bara myste.. Kärlek! oja!



MIN kärlek!



Kommentarer
Postat av: MUM

vår kärlek oxå

2009-11-26 @ 20:36:02
Postat av: elimi

Min med min med min med!

Postat av: Trixie

Han är så otroligt snygg!

Hoppas vi ser er runt jul!

Kram!

2009-11-27 @ 22:47:12
URL: http://trixiedeluxe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback