Stök!

Vet inte riktigt vad som hände igår kväll men helt plötsligt hade vi kastat ut allt innehåll ur 3 skåp och försökte omorganisera.. Var inte så svårt med tanke på att vi till slut fyllde 8 papperskassar med onödigt krafs.. Vilken lättnad i den pedantiska sidan av mig.. Sen tog den lätt förvirrade och inte så städvilliga Linn över och satte sig i soffan.. hela kvällen.. Därför blev det en städrunda direkt på morron idag för att ha det fint i helgen.

Mannen har begett sig mot Sundsvall, avundas ingenting med tanke på att dom åker buss hela vägen.. Hemma söndag morgon.. Förhoppningsvis osmittad! För att spä på min oro över svininfluensan stod det i tidningen att barn från 6 månader visst ska vaccinera sig för dom löper lika stor risk att insjukna som dom stora riskgrupperna. Nästa vecka skulle det förhoppningsvis komma vaccin till de små, så då får väl vi vuxna räkna med att det blir försenat för vår del. Så länge Mille får så är jag nöjd!


Det här var bara början....

 



En glad liten Mille, mammas bästaste!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men JÖSSES!

Den lille gossen blir ta mig tusan bara sötare för varje gång man ser honom på bild!

Goding!



Ha en riktigt skön helg ni två utan pappan!

Kram

2009-11-06 @ 14:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback