'Morgonstund..

.. har guld i mun', var det första jag tänkte på när jag vaknade och stängde genast igen ögonlocken igen och sov en halvtimme till.. Sånt man kan göra en söndag när mannen är ledig! Väl uppe var det frukost och påklädning, sen dags för långpromenad. Fick dock korta ner promenixen lite granna när vi inte kände våra kinder längre av kylan.. En sväng om K-land utan shopping (nästan) och en lugn eftermiddag/kväll fulländade denna mys-söndag.

Imorn ska vi hämta upp Mellan och töserna för att hälsa på morfar Wåge en sväng. Kaffe och liten kaka kanske?!
Nä nu händer det nåt här.. Vi ska tydligen kolla film.. och det blir Madagaskar?! Inte som Nemo men det funkar :)




En glad mille med gamlamorfar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket bilder på mille jag vill se mer på jp

2009-11-01 @ 23:09:54
Postat av: Anonym

mycket bilder på mille jag vill de mer på jp

/ andre

2009-11-01 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback